معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

پیوندها

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معمولا با مطرح شدن موضوع طراحی دکوراسیون داخلی ، همه اذهان به سمت و سوی شرایط محیطی یک خانه سوق داده می شود در حالی که دکوراسیون داخلی موضوعی گسترده است که می تواند تک تک فضاهایی را که ما در طول زندگی مان با آنها سروکار داریم از جمله دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون تجاری ، دکوراسیون رستوران و فست فود و ... پوشش دهد. یکی از همین مکان ها را که به آن خواهیم پرداخت، سالن انتظار مطب پزشکان و یا مراکز درمانی است.

در طراحی دکوراسیون داخلی محیط های درمانی ، موارد گوناگونی همچون پوشش های فضاها ، لوازم گرمایشی و سرمایشی، لوازم دکوراسیونی، نورپردازها و غیره همگی می بایست تا حد امکان با نیازهای بیماران مراجعه کننده مطابقت داشته باشد.

مطلب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی برای کودکان - مرکز مراقبت پیشرفته اطفال بورگر

 

 

پوشش های فضا: به طور کلی برای پوشش سطح دیوارها و کف یک محیط درمانی که انواع و اقسام آلودگی ها و میکروب ها در آن وجود دارند، قابل شست وشو بودن، از جمله مهم ترین و ضروری ترین خصوصیت موردنیاز در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. بنابراین طبیعی است که کاربرد رنگ های پلاستیکی و همچنین کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی اغلب مکان ها رد خواهد شد مگر آنکه کاغذ دیواری تا حدودی قابل شست وشو بوده و در سطح بالای دیوار و دور از دسترس همگان به کار برده شده باشد و فضای زیرین آن را پوشش های قابل شست وشویی مانند رنگ های روغنی و یا دیوارپوش های پلاستیکی و یا سنگ و سرامیک در دکوراسیون داخلی در برگرفته باشند.

 

البته رعایت این موضوع در مورد مطب های پزشکان به اهمیت اتاق انتظار در مراکز درمانی بزرگ مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها نیست. در میان رنگ ها نیز رنگ روغنی آن هم از نوع براق تر مناسب ترین انتخاب رنگی جهت پوشش دیوارهای در دکوراسیون داخلی این قبیل مکان ها است. زیرا هر چه میزان رنگ روغنی براق نسبت به مات بیشتر باشد، سطح صیقلی تر بوده و در نتیجه شست وشوی آن راحت تر امکان پذیر خواهد بود.

از دیوارها که بگذریم کف ها نیز از جمله مهم ترین سطوحی هستند که به راحتی در معرض آلودگی قرار می گیرند لذا می بایست به پوشش قابل شست وشوی آنها نیز توجه کرد. در همین راستا سنگ و سرامیک بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی به حساب می آیند.

 

البته در مورد مطب های خصوصی، پوشش کف با کفپوش های Hdf لمینیت شده نیز بلامانع است زیرا امکان استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده به وسیله انواع و اقسام تی ها برای تمیز کردن آنها وجود دارد به شرط آنکه آب به طور مستقیم استفاده نشده و نسبت به خشک کردن سطح آن نیز به سرعت اقدام شود.
 

●لوازم دکوراسیونی و کاربردی: در طراحی داخلی اتاق انتظار یک مطب و یا مرکز درمانی به طور قطع تعدادی صندلی و چند میز برای همراهان و خود بیماران لازم است که راحت تر بودن این صندلی ها برای نشستن حتی طولانی مدت، به صبوری در انتظار کمک می کند. بنابراین برای چنین محیط هایی صندلی ها و یا مبلمان هایی مناسب هستند که ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین زیاد نباشد. هر چه این میزان در محدوده استاندارد خود کمتر باشد، فرد به هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری می کند.

مطلب مرتبط: دکوراسیون داخلی بیمارستان ام.ای.دی.آی در کره جنوبی


▪نکته ۱: با توجه به نوع بیماری و وضعیت جسمی اغلب بیماران مراجعه کننده و تخصص پزشک، در صورت نیاز می بایست تختی نیز برای بیماران بدحال در گوشه ای از سالن و یا در اتاق دیگری در نظر گرفته شود.

▪نکته ۲: به جای پارچه برای روکش صندلی ها و یا مبلمان، چرم های مصنوعی را برای این منظور در دکوراسیون داخلی انتخاب کنید تا شست وشو و ضدعفونی آن امکان پذیر بوده و آلودگی ها به راحتی تمیز شوند.
 

رنگ پوشش ها: هنگامی که در مورد رنگ یک فضا بحث می کنیم، تنها به رنگ سطوح ثابت آن مکان یعنی دیوارها، درها و کف محدود نمی شود بلکه پالت رنگی یک محیط تمام رنگ های به کار رفته در لوازم و سطوح را در بر می گیرد لذا برای انتخاب لوازم دکوراسیون داخلی و کاربردی، علاوه بر موارد لازم جهت در نظر گرفتن نوع کاربرد آنها، به زیبایی ظاهری و رنگ شان نیز توجه کنید زیرا همان طور که می دانید رنگ تاثیر مستقیمی بر روی روحیه افراد می گذارد. بنابراین در چنین مکان هایی از رنگ های شاد، ملایم و آرام بخش استفاده کرده و از به کار بردن رنگ های افسرده کننده و حتی تند صرف نظر کنید به عنوان مثال بهترین انتخاب برای پالت رنگی در دکوراسیون داخلی محیط های درمانی رنگ های سبز، سبزآبی، آبی کمرنگ، آبی سبز، صورتی کمرنگ، گلبهی، کرم، لیمویی و یا تلفیقی از آنها با هم است ولی برعکس کاربرد رنگ های بنفش، خاکستری، قهوه ای، مشکی و مانند اینها هرگز توصیه نمی شود.

 

●عناصر تزئینی در دکوراسیون داخلی : با کاربرد عناصر صرفا تزئینی و دکوراسیونی مانند تابلوها، گل و گیاه طبیعی و یا حتی مصنوعی و شمعدان فضایی ایجاد شده و به همین طریق کمی از اضطراب و ناراحتی بیمار می توان کاسته و آرامشی هر چند موقتی را در او پدید آورد.

لوازم سرگرم کننده در دکوراسیون داخلی : مراجعین یک مطب پزشک و یا یک مرکز درمانی می بایست مدت زمانی که معمولا چندان هم کوتاه نیست را برای مراجعه به انتظار سپری کنند. گذشت این مدت زمان هنگامی قابل تحمل تر می شود که افراد به کاری سرگرم باشند. به عنوان مثال تماشای برنامه های تلویزیونی که بر روی دیوار نصب شده و یا در گوشه ای قرار گرفته یا گوش دادن به موسیقی متن ملایم و آرامبخش و یا رادیو و همچنین حل جدول و مطالعه مجله و یا روزنامه می تواند از جمله این سرگرمی ها باشد.

 

● نورپردازی در دکوراسیون داخلی مطب: از آنجا که نور غذای روح است، در یک محیط درمانی که اغلب بیماران با ناراحتی های جسمی یا روحی ناشی از مشکل جسمی شان مراجعه می کنند، وجود نوری مناسب و کافی ضروری است.

●تسهیلات گرمایشی و سرمایشی: وجود تسهیلات مناسب فصل برای گرم کردن و یا خنک کردن فضا برای افزایش آستانه تحمل بیماران و همراهان در یک انتظار چندساعته بسیار موثر است.

●سرویس های بهداشتی: در فضای ساختمان یک مطب وجود یک سرویس بهداشتی ضروری است. در این سرویس نیز می بایست تسهیلات لازم در قالب توالت فرنگی و دستگیره های مورد نیاز برای بیمارانی که دچار معلولیت جسمی بوده و یا به جهت دردهای مفاصل پا امکان استفاده از توالت های معمولی برایشان وجود ندارد، در نظر گرفته شود. 

در بازسازی ساختمان و دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه و طراحی سقف کاذب و طراحی نما با ما همراه باشید.

 

مطلب مرتبط: دکوراسیون داخلی لوکس کلینیک دندانپزشکی در رومانی

 

  • shahtoot company
  • ۰
  • ۰

    Architects: Killa Design

    Location: Dubai - United Arab Emirates

    Lead Architects: Ben Piper, Nedal Machou, Hatem AlKhafaji

    Area: 250.0 m2

    Project Year: 2016

    Photographs: WAM, Tommaso Calistri, Nedal Machou

    Manufacturers: BASF

 

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

مطلب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان "بلوک نویسنده"

شرکت طراحی Killa، نخستین دفتر کاملا کاربردی چاپ سه بعدی دائمی جهان و واقع در دبی است. ساختمان دفتر کار آینده، اولین ساختمان اداری ساخته شده به صورت چاپ سه بعدی در جهان است و در حال حاضر خانه ای برای بنیاد آینده دبی و همچنین فضای نمایشگاه و انکوباتور برای فناوری های آینده در حال ظهور در منطقه فعالیت می کند. این ابتکار عمل به عنوان بخشی از یک استراتژی چاپ سه بعدی دبی است که در همان سال راه اندازی شد، که بر توسعه چاپ سه بعدی برای بهبود زندگی مردم در ساخت و ساز و بخش های پزشکی تمرکز دارد.

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

کل ساختار این ساختمان اداری با استفاده از تکنیک چاپ "بتن" افزودنی با استفاده از چاپگر 3 بعدی 20 فوت، با طول 120 فوت و عرض 40 فوت ساخته شد. این پرینتر، یک بازوی اتوماتیک رباتیک برای پیاده سازی فرآیند چاپ است که 17 روز به طول انجامید و در دو روز در محل نصب شد. کار بعدی در زمینه خدمات ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی ، اجرای دکوراسیون داخلی و چشم انداز فضای سبز حدود سه ماه طول کشید. در نتیجه این روش ساخت و ساز نوآورانه، هزینه کار بیش از 50٪ در مقایسه با ساختمان های معمولی با اندازه های مشابه کاهش یافت و میزان تلفات در محل به حداقل رسید. کمک به کاهش کلی اثر محیط زیست پروژه نیس قابل توجه بوده است.

دکوراسیون داخلی

مجتمع اداری در اطراف کافه محصور در سایه درخت قرار دارد.این مجتمع،شامل یک سالن مشارکت، گالری برای نمایشگاه ها و رویدادها، کارگاه های آموزشی، فضای قابل انعطاف برای طوفان مغزی تیم، کار طراحی و اتاق های خصوصی برای کار آرام است. یک سری از مراحل در طول پروژه، نور طبیعی روز را به فضا می بخشد و در عین حال به ساکنین اجازه می دهد که ارتباط خود را با محیط بیرونی حفظ کنند. طرح ساختمان به منظور تسهیل در ترکیب تعاملات خلاق، کارهای کاملا بازتابی و جلسات رسمی طراحی شده است.

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

به عنوان بخشی از ابتکار گسترده تر ما برای شرکت در پروژه های پیشرفته تر و نوآورانه، ما از یک سیستم روکش فوق العاده عایق ساخته شده با استفاده از تکنیک های تولید کامپیوتری استفاده کردیم تا هندسه منحصر به فرد و پیچیده ای از پوشش ساختمان ایجاد شود.

مطلب مرتبط: نگاهی به معماری و دکوراسیون داخلی ستاد یونیلِوِر در اندونزی

بن پیر،عضو شرکت طراحی Killa،و معمار طرح جامع و طراحی پوشش ساختمان می گوید:" طراحی دکوراسیون داخلی مدرن دفتر ، تغییری از شکل سنتی محیط های کار را هدایت کرده و بدین ترتیب راه را برای تحریک نوآوری و ارتباط درون تیم ها مؤثر می سازد."

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری

دفتر کار آینده،منحصر به فرد در طراحی و مدولاریته خود، به عنوان اولین طرح اصلی و نمونه ای از ساختار کنترل کامپیوتری در ساختمان سازی مورد تقدیر قرار میگیرد.

 این پروژه پیشرو در موزه آینده است (همچنین توسط Killa Design طراحی شده است) این بخشی از استراتژی دستور جلسه دبی است که توسط امارات متحده عربی برای تبدیل شدن به یک محفظه رشد عمده نوآوری و فناوری آینده در جهان آغاز شده است.

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی دفتر کار آینده

 

  • shahtoot company
  • ۰
  • ۰

Architects:CHA:COL

Location: Downtown, Los Angeles, CA, United States

Design Team: Apurva Pande, Chinmaya Misra, Claudia Barbazza, Ruy Berumen

Area : 1500 ft2

Project Year  : 2016

Photographs:Edward Duarte

Manufacturers:Armstrong, Porcelanosa Grupo

Design Principals:Apurva Pande, Chinmaya Misra

Designers: Claudia Barbazza, Ruy Berumen

 بلوک نویسنده، یک اتاق زیر شیروانی برای کار و زندگی به مساحت 1500 فوت مربع است که به عنوان یک گوشه ی خلاقانه در یک ساختمان انبار تاریخی بازسازی و  طراحی دکوراسیون داخلی شده است. این مکان توسط یک زوج خریداری شد، یکی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و دیگری طراح بازی. در ابتدا این واحد به عنوان محل سکونت اصلی آن ها در نظر گرفته نشده بود و آن ها به تمرین معماری CHA:COL (معماری مبتنی بر سبک لس آنجلسی) به عنوان گشت و گذار فشرده شهری نزدیک شدند.کار آن ها در این گشت و گذار شامل نوشتن، ترسیم، موسیقی و طراحی بازی بود. آن ها همچنین به مکانی برای استراحت بین گشت های نامحدود و سفرها نیاز داشتند. این اتاق،که در منطقه کار-زندگی در مرکز شهر لس آنجلس واقع شده به طور خاص برای این نوع استفاده دو گانه توسط هنرمندان طراحی دکوراسیون داخلی شده است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

بنابراین تمرکز طراحی ما بر ایجاد یک محیط هنری جمع و جور اما سیال است،تا کاربران را با تولید خلاقانه، در راحتی و آسایش قرار دهد. با تفسیر و تعبیر نشانه ها از نوشته های آن ها و فضای بازی و دورنمای محیط فانتزی، الهامی از هندسه های مانند Escher، از بازی دره تاریخی،ترسیم کردیم.

این بازی در توانایی خود برای تبدیل اشکال و خطوط دو بعدی به محیط سه بعدی،که یک بازیکن در آن زندگی میکند منحصر به فرد است. شبیه به روشی که Ida، از طریق صفحات مقابل و دیوارهای زاویه دار،جابجا می شود،ما نیز مشتریان را از طریق یک منطقه خلاق مرکزی(منطقه سرگرمی زاویه دار در یک طرف و ایستگاه نویسندگان خاموش در طرف دیگر)به سمت اتاق نشیمن ( با نوارهای فرش تزیینی خارج از قطعه کارخانه های سفارشی و دیوارهایی مانند یک تزئین گرافیکی جسورانه) حرکت می دادیم.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

بنابراین،طرح پیشنهادی ما برای دکوراسیون داخلی این فضا براساس فرضیه انتقال و ارتباط سیال میانِ ترسیمی و فضایی، صورت می گیرد. ما چندین تکرار از هندسه تک هسته ای را برای کمک به هر فعالیت بدون تعطیل کردن امکانات دیگر، مطالعه کرده ایم. ما اسم این راه حل را "بلوک نویسنده" گذاشتیم. زیرا یک عنصر مرکزی به عنوان یک فاصله ی فضایی، محصولی زحمت کش و قطعه ای از مبلمان، عمل می کند. میز تحریر در یک سو، یک قفسه در سوی دیگر و اتاق استراحت در جایی دیگر. طرح روی دیوار و کف سازی، به صورت فضایی و گرافیکی،مفهوم بکارگیری دو بعدی\سه بعدی را گسترش می دهد. همه زمینه های  طراحی دکوراسیون داخلی ، از بلوک نویسنده ناشی می شود. از مشتریانی که پس از گفت و گو با آنها شنیدم که دوست دارند با استفاده از فضای گسترده ای با طراحی، نوشتن و کارهای موسیقی خود دست و پنجه نرم کنند و از آنجا برای همکاری بین تورها و مسافرت های بیشتر اوقاتشان استفاده کنند، بسیار خوشحال و خرسند شدم.

مطلب مرتبط: تحلیل دکوراسیون داخلی یک گالری با نمای سفالی نورانی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

مطلب مرتبط: طراحی داخلی اداری جذاب شرکت بوم سفید

 

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.

 

  • shahtoot company
  • ۰
  • ۰

 

    Architects: Aedas

    Location: Jakarta, Indonesia

    Project Director: Kevin Jose

    Project Design Director (Architecture): Steven Thor

    Project Design Director (Interior): Steven Shaw

    Interior Designer: Aedas Interiors

    Graphic and Signage Designer: Aedas

    Area: 50477.0 m2

    Project Year: 2017

    Manufacturers: Artemide, Interface, Steelcase, Sto, Teknion, Milliken

   

ستاد یونیلور در جاکارتا که طراحی معماری و دکوراسیون داخلی آن توسط ایداس انجام شده، در 21 ژوئن 2017 افتتاح شد. این مرکز در پارک دفاتر سبز BSD قرار دارد؛ اولین محله‌ی اداری سبز که طرح آن از ایداس بوده است. دفتر جدید یونیلور در اندونزی، تمامی کارمندان 4 دفتر مختلف این شرکت را زیر یک سقف آورده است. شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ایداس در بردارنده‌ی اهداف جهانی شرکت، ارزش‌ها و میراث اروپایی آن در چهارچوب اندونزیایی است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

ساختمان جدید به نوعی طراحی شده تا از روحیه‌ی همکاری، ارتباط، تعامل و چابکی پشتیبانی کند. این ساختمان با ایده گرفتن از ساختار روستا‌های سنتی اندونزی، دارای یک میدان، جاده‌های اصلی و خیابان‌هایی برای ایجاد حس حضور در یک جامعه است. این طرح با تمرکز بر فعالیت‌های گروهی و انفرادی در مناطق تعیین شده، در عین ایجاد حس همکاری، حریم شخصی را هم حفظ می‌کند.

چهار طبقه‌ی بالایی را دفاتری تشکیل می‌‌دهد که دارای فضایی برای استراحت هستند؛ در حالی که طبقه‌ی همکف مختص به امکانات عمومی مشترک است. در اطراف بخش میانی پر نور که نقش فضایی بزرگ برای برگزاری مراسم و رویدادها را هم بازی می‌کند، امکانات عمومی از جمله مسجد، فضای ناهارخوری کارکنان، مرکز مراقبت روزانه، مرکز تناسب اندام، سالن زیبایی و سالن چند منظوره قرار دارد.

دکوراسیون داخلی

 

دکوراسیون داخلی

همه فضاهای عمومی با یکدیگر ارتباط دارند تا حس تعامل و قبول تنوع را ایجاد کنند. پارچه های باتیک اندونزیایی، چوب ساج بازیافت شده، مبلمان و تصاویر اندونزی که در سراسر دکوراسیون داخلی دفتر مرکزی استفاده می شود، حس مکانیت را ایجاد می کنند.

سیستم دیوارهای پرده‌ای ساختمان ، ورود نور خورشید را به حداکثر می‌رساند. نمای ساختمان با تیغه‌های لوور آلومینیومی خاکستری با عمق متفاوت پوشیده شده تا ایجاد سایه کرده و گرما را کاهش دهد. به منظور ارائه بهترین دسترسی به نور طبیعی و مناظر برای همه کارکنان، هیچ دفتر بسته‌ای وجود ندارد. اتاق‌های بسته‌ی جلسات در اطراف مرکز قرار می گیرد.

دکوراسیون داخلی

کنگره‌های موجود در نمای ساختمان مناطقی سبز در داخل و خارج ساختمان (دوست دار محیط زیست) ایجاد می‌کند. هر یک از چهار ضلع ساختمان با میدان‌های ایتالیایی (پیزا) به یکدیگر متصل می شوند که در نقاط تقسیم یافته‌ی ساختمان قرار دارد. همچنین فضاهایی با مناظر باز در خارج از ساختمان و پشت بام برای کارکنان و مهمانان وجود دارد تا از آن لذت ببرند.

این ساختمان، ستادی منحصر به فرد و اندونزیایی است که سه عنصر کلیدی از فرهنگ اندونزی را در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی خود جای داده: جامعه، تنوع و طبیعت.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

نگاهی به معماری و دکوراسیون داخلی ستاد یونیلور در اندونزی

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.

  • shahtoot company
  • ۰
  • ۰

معمار: شرکت Switchup

مکان: تل آویو

مساحت: 1620 مترمربع

سال انجام پروژه: 2022

"آرت لیست" یک شرکت فناوری است که با ارائه یک مجوز بی نظیر به تولید کنندگان محتوا روشی کارآمد  برای مدیریت خدمات اشتراک ارائه می دهد. "آرت لیست" یک استارت آپ پرمشغله با مشتریان بزرگ است، بنابراین برای شرکت طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه مهم بود که دفتری ایجاد کند که کار، کارایی و همکاری را در اولویت قرار دهد و در عین حال خلاقیت را جشن بگیرد.

دکوراسیون اداری

فضای دکوراسیون اداری "آرت لیست" از نظر طراحی مدرن است و از مینیمالیسمِ اسکاندیناوی وام گرفته است تا محیطی تمیز و بدون حواس پرتی برای کارمندان ایجاد کند.

دکوراسیون اداری

در حالی که دفتر "آرت لیست" اساساً یک محیط تمیز و متمرکز بر کار است که مملو از ایستگاه‌های کاری و فضاهای مشارکتی است، گوشه هایی برای کارمندان وجود دارد که می‌توانند در آنجا از فشار کار خارج شوند و استراحت کنند. یکی از این فضاهای کوچک، این سالن در طبقه بالایی است، با تیرهای چوبی با رنگ بژ گرم و کفپوش چوبی طبیعی. این گوشه اتاق زیر شیروانی تمیز و با نور ملایم حس ذِن را القا می کند.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون داخلی تمامی فضاهای کاری در محیط اداری "آرت لیست" باز و مطبوع است. در حالی که بیشتر فضا به طور موثر برای ایستگاه های کاری استفاده می شود، ایجاد حس کار گروهی در هر منطقه مهم است. این دکوراسیون اداری با فضای کاریِ باز دارای میزهایی در پایین و در طبقه بالایی است، با حداقل خطوط جداکننده در میان، برای ایجاد حس کار اشتراکی حتی زمانی که کارمندان در طبقات مختلف هستند.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

در قسمت آشپزخانه و استراحت، صندلی‌های عمومی به سبک کافه تریا با سقف‌های بلند ساختمان و شاخ و برگ سبز گیاهان همراه شده است. یخچال‌های دوتایی، یک جزیره/بار بلند و چراغ‌های کم ارتفاع، فضایی دنج را علی‌رغم ارتفاع بلند سقف ایجاد میکنند. رنگ‌های تمیز و گرم بژ و رنگ‌های چوبی با دیوار آجری رنگ‌آمیزی شده به سبک روستیک همراه شده‌اند تا به فضا انسجامی دلنشین بدهد.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

در مجاورت آشپزخانه یک سن و آلات موسیقی راه اندازی شده است که آماده و منتظر میکروفون های باز اداری، جلسات ناهار، و کنسرت های مهمانی تعطیلات است. فضاهای ارائه، مدولار و باز هستند و همکاری به عنوان یک اصل کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده. صندلی‌ها دارای سبک یکسانی هستند، اما دارای رنگ‌های هم خانواده کرم، برنزه و سفید هستند تا قسمت‌های مختلف دفتر را به رنگ‌های خنثی نقاشی کنند.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

 

مطلب مرتبط: دفتر فروش زرد رنگ پیش ساخته در سایت پروژه ساختمانی

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

کپی از مطالب تنها با درج لینک سایت شاه توت مجاز میباشد.

  • shahtoot company