معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سقف کاذب لوکسالون

این سقف پوششی خاصی را دارا است. با ظاهری ساده و محکم  ودرزبندی بین آن جزو معدود سقف ها است . و به سه گونه می شود تعریف کرد نخست این نوع سقف کاذب به تنهایی کار شود و دیگری در سقف های ترکیبی  و در آخر این سازه را در نما هم می شود بکار برد ( نمای داخلی ساختمان ونما خارجی ساختمان ) .

 

این نوع سقف کاذب  با زیر سازی  منحصر به خود کار می شود . در مواردی که به تنهایی بخواهد کار شود از اصول سقف کاذب دامپا پیروی می کند . در نما هم همینطور ولی در موارد سقف کاذب ترکیبی طرق  خاص خودش اجراء می شود.
این سقف بصورت  رول فرم  تولید می شود . محصول تولید شده با عرض پانزده سانتی متر است . و طول  بستگی به طرح اجریی دارد .  این سقف بصورت آویزانی  اجراء می شود  با  ساپورت های مفتولی ویا تسمه ای  ودر موارد دیگر با بسته شدن زیر سازی به  آهنکشی این عمل انجام می گردد.

 

ضخامت ورق تولیدی در این سقف کاذب پنج الی هفت دهم میلی متر است . جنس ورق آلومینیومی و یا ورقهای رنگین نیز میتواند باشد . در ضمن بصورت پانچ و بدون پانچ  تولید می گردد .

در مورد ی که این نوع سقف کاذب به تنهایی اجراء شود . امکان دسترسی به پشت سقف  تقریبا" از بین می رود . ( در مورد لزوم  دریچه بازدید  ویا گونه ای دیگر می توان جرا کرد که دسترسی  به پشت سقف انجام شود ) پس در انتخاب سقف کاذب عامل دسترسی به پشت سقف مهمترین مسئله است.

رنگ  آمیزی برای این سقف به دلخواه  است  .  

جاسازی  متعلقات سقف  به صورت متنوع امکان پذیر است
  • shahtoot company