معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

صرف نظر از چشم انداز وسیع و گسترده ی رودخانه زیبای دِنیپر، این آپارتمان خانوادگی سبز واقع شده در دِنِپروپتروسک – چهارمین شهر بزرگ اوکراین – توجه ما را به خود جلب میکند. دلیل این توجه چیزی زیبا و باور نکردنی ست؛ حس دعوت کنندگی خارق العاده باغهای عمودی درخشان این ساختمان و دکوراسیون داخلی سبزِ آن که الهام گرفته از حالت شاعرانه ی رودخانه ی دنیپر طراحی شده اند و در حال حاضر یک محدوده و مرز قوی میان طبیعت و زندگی شهری ایجاد کرده است.

دکوراسیون-داخلی-سبز

این طراحی دکوراسیون داخلی سبز  رویایی و خاص، توسط یک گروه طراحی داخلی از اوکراین به نام استودیو SVOYA ، برای یک زوج جوان و فرزندانشان طراحی و اجرا شده تا این خانواده بتوانند طراوت و آرامش و آسایش را در این فضای زیبا تجربه کنند.

دکوراسیون-داخلی-سبز

این دکوراسیون منزل خلاقانه که با تعداد زیادی پنجره ی گشوده و باغ های کوچک درخشان طراحی شده، آپارتمان را در هجوم نور طبیعی روز غرق میکند و در شب تبدیل به جنگلی تابان می نماید و فضایی استقبال گر و مهمان پذیر در تمام روزها برای خانه و دکوراسیون منزل به ارمغان می آورد.

دکوراسیون-داخلی-سبز

دکوراسیون-داخلی-سبز

دکوراسیون-داخلی-سبز

دکوراسیون-داخلی-سبز

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

منبع: http://www.homedesignlove.com

  • ۹۵/۱۲/۲۲
  • shahtoot company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی