معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

معماری و طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون منزل-بازسازی ساختمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کمبود فضای خانه برای زندگی راحت یکی از مشکلات رایج در جامعه مدرن است؛ که توجه بسیاری از مردم را جلب کرده است. در اینجا میخواهیم راهنمایی طراحی دکوراسیون منزل برای جادارتر کردن یک خانه کوچک را به شما تقدیم کنیم.

برای مردم، نحوه جادارتر کردن خانه توسط چیدمان و دکوراسیون منزل زمانی که صاحب خانه یا آپارتمان کوچکی هستند، یک چالش محسوب می شود. اگر شما مشکل مشابهی دارید، لطفا زمانی را صرف مطالعه این مطلب کنید، در اینجا چند نکته برای جادارتر کردن خانه/آپارتمانتان ارائه می کنیم. بیایید تا با هم این نکات را بررسی کنیم:

1. گشودن و گسترده کردن فضا

حذف تمام دیوارها و تقسیم‌کننده های فضایی به منظور بزرگتر به نظر رسیدن فضای خانه/آپارتمان نسبت به آنچه که هست.

دکوراسیون منزل

2. استفاده از رنگ های سرد و سفید در دکوراسیون داخلی

دیوارهای دارای رنگ روشن و درخشان در فضا احساس گشودگی و روح‌افزایی را منعکس می کنند، که به حداکثر کردن اثر ایجاد شده توسط نور طبیعی می انجامد. از سوی دیگر رنگ های تیره نور را جذب کرده و فضا کوچکتر به نظر می رسد. برای خلق اثری مطلوب، تون های رنگی ملایم آبی و سبز را انتخاب کنید، و همیشه به یاد داشته باشید که اتاق روشن تر، بزرگتر و دعوت‌کننده‌تر به نظر می رسد.

دکوراسیون منزل

3. محدود کردن مبلمان

مبلمان بخش مهمی از دکوراسیون منزل شما است، اما اگر خواهان فضایی جادارتر هستید، باید مبلمان را تا حد امکان محدود کنید. چرا که، مبلمان فضای زیادی را اشغال می کند.

دکوراسیون منزل

4. استفاده از آینه در دکوراسیون منزل

بدیهی است که آینه فضا را جادارتر نشان می دهد. اگر از این وسیله استفاده کنید، به دلیل اثر انعکاس، فضا را تا دو برابر گسترده خواهید کرد.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

5. تضاد

اضافه کردن تزئینات سبک به دکور اتاقی ساکن، فضا را وسیع تر می کند. تشدید رنگ‌ها در گوشه‌های فضا جلب توجه نموده و نگاه را در طول فضا هدایت می کند، درنتیجه فضا بزرگتر به نظر خواهد رسید.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • shahtoot company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی